موحد گفت: تا کنون تعداد ۴۲۳ بیمار مبتلا به «کووید۱۹» در شهرستان جهرم به بهبودی کامل رسیده و از قرنطینه خارج شده اند.
کد خبر: ۸۵۹۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰ 08 June 2020

 تابناک فارس به نقل از شبستان:«محمدجواد موحد»، در جمع خبرنگاران با اشاره افزایش هشت بیمار جدید مبتلا به «کرونا» در شهرستان جهرم گفت: این بیماران همگی از اهالی شهرستان جهرم هستند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به سن و جنست مبتلایان امروز، افزود: از تعداد هشت مبتلای امروز سه نفر آقا و دارای سنین ۱۷، ۳۱ و ۱۶ ساله و پنج نفر خانم با سنین ۴۷،۲۲،۴۹، ۲۳ و۱۶ ساله هستند.

 

وی با اشاره به اینکه در چند روز گذشته از شهرستان خفر بیمار مبتلا به «کرونا» گزارش نشده است، افزود: شمار مبتلایان به «کووید۱۹» از ابتدا تا کنون در شهرستان خفر، ۵۱ نفر بوده است.

 

موحد تعداد کل مبتلایان به این بیماری در شهرستان های جهرم و خفر تا امروز ۵۲۵ نفر عنوان کرد و گفت: همچنین تعداد کل جانباختگان ناشی از «کرونا» پنج نفر بوده است.

 

وی همچنین به تعداد بهبود یافتگان کامل و از قرنطینه خارج شده در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد که تعداد آنها پنج نفر بوده و در مجموع از ابتدای شیوع این بیماری تا کنون نیز ۴۲۳بیمار به بهبودی کامل رسیده اند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه پنج بيمار جديد مبتلا به «كوويد 19» همگي از يك خانواده اتباع خارجي (افاغنه) هستند، تصریح کرد: تمام بيماران مثبت امروز به جز يك نفر كه راننده تاكسي است از طريق دورهمي های خانوادگی مبتلا شده اند.

 

موحد با تاکید بر اینکه در دورهمی های چند نفره هم باید نکات بهداشتی و محافظتی را فراموش نکرد، خاطرنشان کرد: بهتر است از برگزاری دورهمی ها و مهمانی های پرجمعیت خودداری شود.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار